Welcome to my wonderland. Dashboard? | +Follow?


Me? My Self




diary for today!
20 Apr 2011 | 17:20 | 0 comment(s)
Hri nothing to say....
tpi FAZ puas hti sgt kelmarin coz' FAZ boleh buat 'ORAL' ngan baek tau!
hrap2 mcam tu...
heheeh..


Tpi FAZ x puas hati dngn crush FAZ yg satu lgi ney....
die ney 'Form 5'.....
actually,mse FAZ form 1 dlu...
FAZ pernah suker kt die....
tpi tu dlu....
FAZ dh lupekn die dh(suker ckit2 tu ade rr....) hehehe
FAZ lupe jer die tu....
coz nmpak sgt cam die xde prasaan pape kt FAZ....


Tpi,
tdi mse FAZ nk beli air tdi,
die beli jgk mse tu....
lagak die tu cam nk take my attention tau!
actually die dh tau FAZ nk kt die dlu...
tpi,klu die xde prasaan pa pe kt FAZ....
jauhi rrr FAZ ney.....
jgn tmbah kn lgi prasaan FAZ kt die....
die sengaja ke buat camtu....???!!!




Hermmm....
tpi rsernyer.....
ney cumer lh kebetuan sje.....
hemmm....
hrap2 mcam tu.....


Sbelum ney pon prnah berlaku....
tpi tu pon sbelum hri yg die mesra ngan pompuan yg die suker tu....
hermmm....
mintak sgt2 die xde pape prasaan kt FAZ n kengkawan die x tau psal ney....
klu x......*_*


Tu jerr lh utk hri ney....
esok klu ad citer best,FAZ citer lgi eak! (^_^)


Assalamualaikum.....!

Older Post | Newer Post
Disclaimer


Assalamualaikum! Thanks for coming here! Hope enjoy here! Do leave your footprint on my tagboard :)


Navigations



About Links Entries Shoutbox


Warning!


Listen carefully!!
I dont want a HARSH word in my website.... please respect me, in that way, i will respect u....:)


Music Box



I know if I put any song here,
it might disturb you...,
so,play your own song..
it will be better....

#note from owner blog#

Credit



thanks for them,thanks to me also!