Welcome to my wonderland. Dashboard? | +Follow?


Me? My Self




0st naUghty kiSs.....
21 May 2011 | 07:59 | 3 comment(s)
Assalamualaikum.....
Hri ney FAZ nk citer psal sebuah citer KOREA ney!!!
FAZ sukerr sangat citer ney......

Tajuk ad plbagai tajuk actually...:

  • Misheviuos Kiss
  • Naughty Kiss
  • Playful Kiss
       
Ish3...mcam2 tajuk die....
tpi citer die best tau....
pelakon die...
  • Kim Hyun Joong
          
  • Jung So Min
          
dan banyak lagi!!!!

Tengok rr citer ney...
setiap SABTU,pada pkul 6:30 petang....
channel 708(astro-8tv)
tengok,jangan x tengok!!!

Ceh!
mcam promote laa plak!
heheheh
Tu jerr laa...
Assalamualaikum....

Older Post | Newer Post
Disclaimer


Assalamualaikum! Thanks for coming here! Hope enjoy here! Do leave your footprint on my tagboard :)


Navigations



About Links Entries Shoutbox


Warning!


Listen carefully!!
I dont want a HARSH word in my website.... please respect me, in that way, i will respect u....:)


Music Box



I know if I put any song here,
it might disturb you...,
so,play your own song..
it will be better....

#note from owner blog#

Credit



thanks for them,thanks to me also!