Welcome to my wonderland. Dashboard? | +Follow?


Me? My Self




Pic in Class!!!! ~woot~
8 Jul 2011 | 07:00 | 0 comment(s)
Assalamualaikum...
Hri ney FAZ take pic kat class...
WAU!!!!
sukerrr sangat tau!!! heheeheh
tpi kebanyakannyerr gmbar bebudak ney!


Huh! x aci! (aci kt India laA)
Diorg pandai posing!!!
pic FAZ ckit jerr tau! huhu:(
*ye ke? erk.....* hehe
tpi comel gk diorg pose mcam2..heheh..
hurmmm..ntah laa..rsernyerr FAZ ney x pndai pose mne kot....huhhu:P
contohnyer


heheheh.....
ngan tuan punyerr camera ney..uhuhuh:P


hhahah..ancur posing FAZ tu(bju purple tu...)
hak hak hak...

Tu jerr yg FAZ share korg..heheheh
Assalamualaikum...:P

Older Post | Newer Post
Disclaimer


Assalamualaikum! Thanks for coming here! Hope enjoy here! Do leave your footprint on my tagboard :)


Navigations



About Links Entries Shoutbox


Warning!


Listen carefully!!
I dont want a HARSH word in my website.... please respect me, in that way, i will respect u....:)


Music Box



I know if I put any song here,
it might disturb you...,
so,play your own song..
it will be better....

#note from owner blog#

Credit



thanks for them,thanks to me also!