Welcome to my wonderland. Dashboard? | +Follow?


Me? My Self




Muhasabah Diri
6 Apr 2012 | 20:09 | 0 comment(s)



Assalamualaikum para hadirin sekalian#ayat.skema#

Korang sedar x yang walaupun kita tau hukum halal haram sesuatu perkara,
kita tetap buat jugak walaupun haram...
zaman kita dah sebati dengan perkara macam tu...

So,x heranlah klau kita tengok pompuan2 pakai baju seksi,
pakai tudung nampak sanggul...
dan bermacam-macam lagi lah!

Cuba pikir,
hidup kat dunia ney sekejap je,
kat akhirat nanti yang Selama-lamanya...
sebelum terlambat,
bertaubatlah,sedarlah akan segala tindakan anda selama ini..
bermuhasabahlah diri anda,*termasuk saya*

Daripada kita buat benda2 yang x berfaedah,
lebih baik kita puasa ke,
solat hajat ke,solat sunat ke,
bersedekah ke...
dan banyak lagi amalan yang mendekatkan lagi diri kpd ALLAH...

Saya bukanlah nak tunjuk alim...
sekadar menasihati sesama muslim...
semua yang beragama Islam kita anggap bagai saudara kita sendiri,
sama ada kenal atau x...

Sekian saja di sini..
assalamualaikum...:)


Older Post | Newer Post
Disclaimer


Assalamualaikum! Thanks for coming here! Hope enjoy here! Do leave your footprint on my tagboard :)


Navigations



About Links Entries Shoutbox


Warning!


Listen carefully!!
I dont want a HARSH word in my website.... please respect me, in that way, i will respect u....:)


Music Box



I know if I put any song here,
it might disturb you...,
so,play your own song..
it will be better....

#note from owner blog#

Credit



thanks for them,thanks to me also!